Za jak dlouho se mi někdo ozve?
Ozveme se Vám co nejdříve, po odeslání objednávkového formuláře nebo emailu.

POSTARÁME SE O VÁŠ BAZÉN JAKO O VLASTNÍ
Děkujeme všem našim zákazníkům za přízeň a budeme se těšit opět na spolupráci v tomto roce.
Přijímáme objednávky na volné termíny pro měsíce duben a květen.
Využijte objednávkový formulář.
využijte objednávkový formulář
tel. 725 317 010
využijte také WhatsApp
Pokud se nedovoláte, napište email nebo zprávu, ozveme se.
Kontaktovat nás také můžete na emailu info@happypool.cz a nebo na kontaktním telefonu.
Ozveme se Vám co nejdříve, po odeslání objednávkového formuláře nebo emailu.
Ano. Nabízíme také víkendy. Za realizaci zakázky o víkendu neplatíte nic navíc.
V případě, že zjistíte jakékoliv pochybení z naší strany, uděláme vše pro to, abysme chybu napravili.
Přestože se vždy snažíme práci odvádět co nejlépe, může se samozřejmě stát, že z nějakého důvodu nebudete spokojeni. Budeme moc rádi, pokud nám o tom napíšete na náš email (miroslav.haltuf@happypool.cz). Situaci s technikem probereme a budeme Vás kontaktovat.
Ano. Často se stává, například při pozdějším odzimování a brzkých teplých dnech, že se voda zkazí a přemnoží se řasy. Při naší návštěvě vždy vodu mechanicky i chemicky čistíme. S objednávkou v tomto případně neváhejte.
V případech, kdy jsou špatné parametry vody (přemnožené řasy, mezní hodnota pH, nízká alkalita) je záchrana vody náročná a mohou se objevit případy, kdy se vodu nevyplatí zachraňovat a je lepší bazén vypustit. Náš technik Vás po změření vody na tuto skutečnost upozorní a v případě, že se rozhodnete vodu zachránit, je třeba počítat s tím, že si může vyžádat více doošetření nebo vypuštění.
Pokud jedeme odzimovat, připravte prosím veškerou technologii a přívod vody k bazénu.
Pokud jedeme zazimovat, můžete mezitím odpustit vodu po úroveň trysek (především pokud máte protiproud). Toto ale není nutné, pouze to může o chvíli urychlit celý proces.
V obou případech nedávejte před naší návštěvou do vody roboty, zvířili by vodu a nebylo by možné čistit.