POSTARÁME SE O VÁŠ BAZÉN JAKO O VLASTNÍ

Sezóna 2025 🌻

Děkujeme všem našim zákazníkům za přízeň a budeme se těšit opět na spolupráci v tomto roce.

Přijímáme objednávky na volné termíny pro měsíce duben a květen.

Využijte objednávkový formulář.

Kontakt

Pro objednání služby využijte objednávkový formulář. Po odeslání Vás budeme kontaktovat.

Kontaktovat nás také můžete na emailu info@happypool.cz a nebo na kontaktním telefonu.

ing. Miroslav Haltuf

miroslav.haltuf@happypool.cz

IČ: 73764523

 

Pavel Škvrna

702 913 022

příjem zakázek

pavel.skvrna@happypool.cz

 

Petr Šuník

technická řešení

info@happypool.cz

 

David Filinger

technik

info@happypool.cz

 

 

 

Konverzace se načítá

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Za jak dlouho se mi někdo ozve?

Ozveme se Vám co nejdříve, po odeslání objednávkového formuláře nebo emailu.

Mohu se domluvit na realizaci zakázky i o víkendu?

Ano. Nabízíme také víkendy. Za realizaci zakázky o víkendu neplatíte nic navíc.

V jakém časovém rozmezí můžete přijet?

Jezdíme od 7 hodin rána do ca 19 hodiny.

Jak je to s reklamacemi?

V případě, že zjistíte jakékoliv pochybení z naší strany, uděláme vše pro to, abysme chybu napravili. 

Jak je to s platbami?

Po realizaci zakázky Vám na přání zašleme fakturu se splatností 14 dní. 

Co když nebudu spokojen s přístupem Vašeho technika?

Přestože se vždy snažíme práci odvádět co nejlépe, může se samozřejmě stát, že z nějakého důvodu nebudete spokojeni. Budeme moc rádi, pokud nám o tom napíšete na náš email (miroslav.haltuf@happypool.cz). Situaci s technikem probereme a budeme Vás kontaktovat.

Máme zelenou vodu s řasami, pomůžete nám?

Ano. Často se stává, například při pozdějším odzimování a brzkých teplých dnech, že se voda zkazí a přemnoží se řasy. Při naší návštěvě vždy vodu mechanicky i chemicky čistíme. S objednávkou v tomto případně neváhejte.

Podaří se vždy vodu vyčistit?

V případech, kdy jsou špatné parametry vody (přemnožené řasy, mezní hodnota pH, nízká alkalita) je záchrana vody náročná a mohou se objevit případy, kdy se vodu nevyplatí zachraňovat a je lepší bazén vypustit. Náš technik Vás po změření vody na tuto skutečnost upozorní a v případě, že se rozhodnete vodu zachránit, je třeba počítat s tím, že si může vyžádat více doošetření nebo vypuštění.

Co mám před vaší návštěvou udělat?

Pokud jedeme odzimovat, připravte prosím veškerou technologii a přívod vody k bazénu.

Pokud jedeme zazimovat, můžete mezitím odpustit vodu po úroveň trysek (především pokud máte protiproud). Toto ale není nutné, pouze to může o chvíli urychlit celý proces.

V obou případech nedávejte před naší návštěvou do vody roboty, zvířili by vodu a nebylo by možné čistit.

Musím být doma?

Nemusíte. Pokud nebudete přítomní, připravte nám:

  • přístup k bazénu a technologii
  • přívod elektřiny
  • při odzimování přívod vody
  • zapnuté jističe v technologické šachtě
  • veškerou technologii, potrubí a těsnění (odzimování)
  • informaci, kam můžeme vypustit vodu při čištění (cca 1 m3)